| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 28 de novembre de 2024


diumenge, 17 d'agost de 2008
>

Una mala elecció




La majoria de ressalts estan dissenyats per anar a carrers de característiques concretes. Moltes vegades, els ajuntaments escullen esquenes d'ase no adients per a la via, i això acaba provocant queixes dels usuaris i un canvi de ressalt, cosa que suposa una doble inversió per part dels consistoris. El Servei Català de Trànsit no té cap tipus de competència sobre aquestes decisions, simplement poden aconsellar i fer recomanacions en cas que els ajuntaments els truquin per assessorar-se. «Nosaltres no podem imposar com han de ser els ressalts ni quin és el més apropiat perquè en aquest sentit l'Ajuntament té autonomia pròpia. Ara bé, ens hem trobat algun cas en què algun veí ha presentat un contenciós per algun problema que hagi tingut amb algun ressalt d'aquests, i aleshores sí que tenim més marge de maniobra, tot i que tampoc podem imposar res», deia Xavier Almirall.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Reducció eficaç

>Els ressalts per fer reduir la velocitat proliferen tot i la manca de normativa

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.