| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dissabte, 23 de novembre de 2024


dimecres, 23 de juliol de 2008
>

Molta publicitat enganyosa a internet




Set de cada deu portals de viatges que operen a internet anuncien ofertes que es poden considerar enganyoses, segons un estudi de la consultora tecnològica King-Eclient, que afirma que totes les companyies, en algun moment o altre, capten l'atenció dels usuaris amb ofertes que no s'ajusten a la veritat. Generalment, la maniobra consisteix a afegir al final del procés de compra despeses que no estan incloses en l'anunci, com ara l'IVA, les despeses de tramitació, les de reserva on-line i les taxes. D'altres vegades, no s'especifiquen restriccions de l'oferta, com ara la limitació a només uns dies o qüestions relacionades amb l'hotel de destinació de l'oferta.

Segons l'informe, els portals d'Air Europa, Spanair.com i Marsans.com abusen d'aquesta tàctica i, en canvi, s'ajusten més a la realitat portals com ara Orbitz.com, Travelocity.com, Expedia.com i Terminala.com.

De forma global, els llocs web més ben valorats són Travelocity.com (puntuació 7 sobre 10), Orbitz.com (7), Marsans.es (5,8), Expedia (5,5), Iberia.es (5,0), Rumbo.com (4,9) i Edreams.com (4,7).



 NOTÍCIES RELACIONADES

>La pernoctació de turistes de l'Estat en hotels catalans cau un 12% al juny

>Més vols de baix cost

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.