| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | diumenge, 24 de novembre de 2024


dijous, 17 de juliol de 2008
>

Tortosa etiqueta l'aigua de la Festa del Renaixement per millorar-ne la promoció



GUSTAU MORENO. Tortosa

L'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, va presentar ahir la nova imatge de les botelles d'aigua que se serviran durant la Festa del Renaixement, tant als restaurants que participen en les jornades gastronòmiques del Mengeu de Festa com a les tavernes de la Ruta de la Saboga. L'etiquetatge de les ampolles, que ha estat possible a partir d'un acord amb l'empresa embotelladora Font Selva i la distribuïdora local Begudes Toscà, era un dels objectius de l'organització per millorar la projecció de la Festa del Renaixement. De fet, Bel va remarcar que es tracta d'una fórmula de patrocini mutu, ja que Font Selva també tindrà, a través de la Festa del Renaixement, una plataforma per consolidar la seua implantació al territori.

El responsable de l'empresa, Joan Josep Barberà, va explicar que Font Selva ja posa etiquetes pròpies a l'aigua que comercialitzen grans superfícies, i que arran d'això va tenir la idea de fer el mateix amb la Festa del Renaixement. «Ho vam fer amb tota la il·lusió del món, i no ens esperàvem que tingués aquest impacte i una acollida tan bona entre els restauradors», va dir Barberà. De fet, Font Selva ha etiquetat 120.000 ampolles d'un terç de litre i 80.000 ampolles més de litre i mig, que no només es distribuiran a Tortosa durant els dies de la festa, sinó també al conjunt de la demarcació de Tarragona durant les pròximes setmanes. «A més, l'etiqueta assenyala les dates de la Festa del Renaixement dels tres pròxims anys, i per tant és una bona manera d'ajudar la festa i el sector de la restauració», va afegir-hi el gerent de Begudes Toscà, Miquel Vidal. De fet, tant l'alcalde com els dos empresaris van valorar que en pròximes edicions podrien iniciar la campanya mesos abans, per promocionar la Festa del Renaixement.





Etiqueta pròpia - L'empresa Font Selva i la distribuïdora Begudes Toscà han etiquetat 200.000 ampolles amb la imatge de la Festa del Renaixement, dissenyada enguany per Marta Viladrich


Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.