La posada en funcionament d'aquesta línia de bus es fa pensant a cobrir les necessitats de transport públic dels usuaris mataronins, però també de la resta del Maresme, que hagin de traslladar-se a Granollers o anar fins a l'aeroport de Girona. El cost del bitllet d'anada serà de 10 euros, però si l'usuari adquireix el títol per anar i venir de l'aeroport gironí, l'empresa Barcelona Bus, que porta a terme el servei, té previst aplicar una bonificació de dos euros, ja que el viatge costarà 18 euros. L'objectiu, segons va explicar el responsable de màrqueting de l'empresa, Ricard Campos, és dissuadir els passatgers d'agafar el cotxe privat, però també apunta uns altres motius, com ara estalviar-se els peatges de l'autopista AP-7, el combustible i el cost de deixar el vehicle a l'aparcament de l'aeroport.
En total, es faran sis expedicions d'anada i sis més de tornada cada dia de la setmana. El primer bus sortirà de Mataró a les 4 de la matinada, i l'últim, a un quart de vuit de la tarda. Pel que fa a l'aeroport de Girona, el primer viatge cap a Mataró es farà a les 5 i 10 de la matinada, i l'últim, a 1/4 d'11 de la nit. Campos va admetre que el servei s'ha posat en funcionament després de la demanda que han fet hotelers del Maresme i el mateix Ajuntament de Mataró. Tot i això, la línia de moment no rep cap ajut de les administracions.
Amb aquest autobús, Mataró torna a tenir connexió directa en transport públic amb un aeroport de referència del país, després de la pèrdua fa tres anys del servei que l'unia amb l'aeroport del Prat a través del tren. «A més a més, hem aprofitat l'inici de les vacances d'estiu per fer el llançament d'aquest bus, perquè els usuaris de vols de baix cost tinguin una alternativa més còmode i relaxada», va afegir-hi Campos.