| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 18 de febrer de 2025


dijous, 12 de juny de 2008
>

«S'haurien de valorar capacitats concretes»



Gerard Carceller

M.C.. Reus

Aquest professor d'història de l'IES Joan Puig i Ferrater, de la Selva del Camp, troba adequat el nivell que es demana als alumnes, almenys fins a mig matí d'ahir. Fins fa pocs dies preparava els estudiants amb simulacres d'exàmens d'anys anteriors: «Incidia molt en el fet que vigilessin el temps.» Creu que hi ha arguments «per continuar defensant l'existència d'aquestes proves», però creu que n'hi ha per desestimar-la: «S'haurien de buscar proves d'accés a les universitats on es valoressin capacitats per cursar una carrera determinada», explica.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>«És evident que hi ha d'haver un filtre»

>Els criteris, per videoconferència

>Matemàtiques i geografia, en la línia

>Tres de cada quatre alumnes opten per examinar-se de filosofia en lloc d'història

>«Les proves són menys conceptuals»

>«Pocs dies per massa matèries»

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.
L'Agència de la Qualitat d'Internet