Loewe, Versace, Custo Barcelona, Armand Basi, Antonio Miró, Ermenegildo Zegna, Hugo Boss, Polo Ralph Lauren són tan sols alguns exemples de les més de cent botigues –el 1998 n'hi havia una vintena– que es poden trobar a La Roca Village, un espai que ja dóna feina, de manera directa, a 760 persones, quan fa deu anys tot just eren 120.
El conseller delegat de Value Retail a l'Estat espanyol, Michael Goldenberg, i la directora de màrqueting, Elena Foguet, van repassar ahir la trajectòria del centre, que, des que es va inaugurar, ha generat un volum de vendes de 527 milions d'euros i una inversió superior als 72 milions, «destinada bàsicament a l'ampliació de les instal·lacions», que ara fa tres anys van guanyar 7.000 m² de superfície comercial, fins a arribar als 17.500 actuals. Una de les fites de La Roca Village és haver assolit els 18 milions de visitants, tot i que cal tenir en compte que en el seu primer any d'existència –o més ben dit, mig any, ja que va ser a partir del juliol–, els clients van ser tot just 270.000. L'exercici passat es va tancar amb una afluència de poc més de 2,6 milions de persones.
Goldenberg i Foguet tenen clar que La Roca Village va ser un centre «pioner» a l'Estat espanyol i a Europa en la creació d'un canal de distribució per a marques de luxe, les quals, sense perdre imatge ni prestigi, poden oferir «una segona vida als seus productes de temporades anteriors». Value Retail és una companyia britànica controlada per Deutsche Bank, Chelsea Property Group i Hammerson.