Acesa ha adjudicat les obres a l'empresa Dragados SA, per 40,6 milions d'euros, que les començarà aquest mes de maig. Així es compliran els terminis anunciats a mitjan mes de desembre, quan es va anunciar que es posava a licitació l'obra, i que comptaven començar els treballs al maig.
Actualment l'autopista acaba a Palafolls, i amb les obres s'allargarà fins a Tordera, travessant el riu. De fet, creuar el riu serà la principal estructura de les obres, ja que es faran dos ponts paral·lels de 800 metres que passaran per la zona de Can Gelpí i per sobre de la línia de tren entre Blanes i Maçanet. L'autopista tindrà dos carrils per sentit, i es remodelarà l'enllaç de Palafolls. Més endavant, també enllaçarà amb la carretera GI-600, la que connecta Blanes amb Tordera i segueix cap a Hostalric. Aquest enllaç serà a través d'una rotonda elevada sobre el tronc de l'autopista. A partir d'aquest punt, la C-32 s'allargarà 550 metres més fins a connectar amb el desdoblament de la futura autovia A-2. El tram entre aquests dos enllaços serà lliure de peatge per als moviments interns.
FINS A LLORET
Segons la planificació del Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat, el següent pas haurà de ser connectar la C-32 amb una nova carretera, primer fins a Lloret i després fins a Tossa. Això hauria de resoldre els problemes de trànsit que hi ha habitualment entre Blanes i Lloret, sobretot a l'estiu. De fet, tots aquests projectes el de prolongació de la C-32 inclòs s'han endarrerit diversos anys des que el departament va aprovar el projecte de traçat i l'estudi ambiental el 2001. La polèmica a Blanes sobre el traçat del desdoblament de l'N-II, que passarà prop del Vilar, en va ser la causa principal.