Les explicacions del conseller sobre les obres van anar acompanyades sovint de dibuixos que ell mateix improvisava sobre paper. A dalt, el que va fer per explicar el tram Llagostera-Girona.
Del desdoblament de l'anella de les Gavarres, el tram entre la costa d'Alou i Girona és el que havia anat quedant relegat, amb la variant de Llambilles com a únic punt sobre la taula. Si bé la variant de Llagostera ja es va construir preveient un desdoblament, i entitats com ara les cambres de comerç han demanat l'execució de l'obra, ara per ara no es preveu estudiar-la. Segons Nadal, ara mateix no és necessària perquè amb el desdoblament de la C-35 de la costa d'Alou a Vidreres ja hi haurà una alternativa que enllaçarà amb l'N-II, també desdoblada, fins a Girona. D'aquesta manera s'evita haver de fer una carretera nova per una plana d'especial interès com la que queda entre Fornells, Quart i Llambilles, i que provocava discrepàncies entre els ajuntaments. Això s'havia plantejat en les negociacions de la variant de Llambilles, però s'ha descartat.
NO S'ALLARGARÀ L'EIX
Pels mateixos motius tampoc no s'allargarà l'eix transversal fins a Llagostera i la Costa Brava centre, com han demanat les cambres de comerç.