| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | diumenge, 24 de novembre de 2024


dijous, 20 de desembre de 2007
>

El quart cinturó, encara a mitges





Les cambres de Barcelona, Terrassa i Sabadell també defensen l'execució integral de la B-40, el quart cinturó que ha d'unir el Baix Llobregat amb el Vallès per permetre la comunicació directa entre aquestes comarques densament poblades i també amb el Maresme, i evitar així el pas per la ciutat de Barcelona. De moment, s'està executant el tram entre Viladecavalls i Terrassa però encara no està ni decidit el traçat entre Sabadell i la Roca del Vallès a través de Granollers. La Generalitat té en estudi de viabilitat el traçat i ha proposat una franja per construir-lo que limita al nord amb els nuclis de Sentmenat, Caldes de Montbui, la Sagrera, l'Ametlla del Vallès i Corró d'Amunt i, al sud, amb els de Palau-solità i Plegamans, Lliçà d'Amunt, Canovelles i Corró d'Avall. La franja també rodeja Granollers pel nord i l'est i connecta a la Roca del Vallès amb l'autovia ja existent fins a Mataró. És un projecte polèmic que divideix la posició dels tres socis del govern català i que no podrà avançar en projectes constructius fins que no hi hagi acord.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Álvarez torna a Catalunya per inaugurar vuit quilòmetres d'autovia

>Les cambres repten a superar en 7 anys el dèficit de 7.000 milions en infraestructures

>L'aeroport a Lleida, unit al TAV

>Desdoblar l'N-II fins a la frontera

>L'Ebre, navegable per la regió

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.