Els presidents de les cambres de Tarragona, Reus i Valls presentaven junts les infraestructures que prioritzen per deixar clar en l'acte d'ahir a Barcelona que la diagnosi és compartida per a tot el Camp. El projecte més important per a la regió és la creació d'una xarxa de Rodalies ferroviàries que uneixi els grans municipis de la costa com Tarragona, Vila-seca, Salou, Cambrils o Torredembarra amb les ciutats de l' interior, des de Reus fins al Vendrell passant per Valls. Però també es vol assegurar que l'estació del TAV ja en servei a la Secuita estigui connectada amb carreteres de bones prestacions amb les principals ciutats, un objectiu que avui no es compleix. Valls també pretén millorar la seva connexió amb Manresa i Igualada amb la reforma de la C-37 i la C-241. Les cambres no entenen com encara no s'ha executat l'autovia A-27 entre Tarragona i Montblanc.
EIX TRANSVERSAL FERROVIARI
La cambra de Lleida considera estratègic que es finalitzi l'ampliació de l'Eix Pirinenc que uneix de vall a vall la Ribagorça, el Pallars, l'Alt Urgell, la Cerdanya i el Ripollès però també garantir que el futur aeroport d'Alguaire estarà ben connectat amb les autovies que uneixen la capital de Ponent amb Osca i la Val d'Aran. Pel seu cantó, Manresa vol una sortida directa i gratuïta cap Barcelona i els seus port i aeroport per mitjà del desdoblament de la C-55 fins a Abrera, així com ampliar l'Eix del Llobregat fins a Bagà i Tolosa de Llenguadoc. El projecte més ambiciós, però, és l'Eix Transversal Ferroviari de Lleida fins a l'aeroport de Girona a través de Cervera, Igualada, Manresa i Vic.