diumenge, 11 de novembre de 2007 > Professors familiaritzats
L'informe també revela que el personal docent de les escoles catalanes té un coneixement suficient de les noves tecnologies, tot i que en molts casos no en treuen partit en les seves classes. Així, només el 43,2% dels professors de l'escola privada i el 52,9 de la pública utilitzen les TIC com a eina docent, mentre que un de cada tres tant a la privada com a al pública les utilitzen per a tasques personals. Quan se'ls pregunta pel seus nivell de coneixement, la majoria (un 57%) admet tenir un domni bàsic de les noves tecnologies, mentre que un 5,1% un 5,3% al sector públic i un 4,8% al privat admeten no saber res del funcionament d'aquestes eines. La tendència, però, indica que cada vegada hi ha menys professors que desconeixen les noves tecnologies ja sigui perquè aprenen a fer-les servir o perquè els que no en saben es jubilen i els que entren de nous, molt més joves, les dominen amb facilitat. Això ha fet que el nivell d'ignorància tecnològica hagi disminuït 2,4 punts en dos anys.
|