David Meca serà la nova marca del turisme de Blanes, tot i que aquesta aposta sembla que no acaba d'agradar a tothom. Si la part privada del Patronat de Turisme de Blanes va votar-hi clarament a favor, els grups polítics a l'oposició, formada pel PSC, Esquerra i ICV-EUiA, van evidenciar el seu desacord, de manera que van provocar que la majoria política desaprovés tota aquesta operació.
Josep Marigó (PSC) va justificar l'oposició del seu grup assenyalant que creuen que «aquesta no és la imatge adequada per a Blanes», i que tot plegat «no aporta res», alhora que ho contraposava a la recent supressió de les revisions mèdiques. Joan Puig (Esquerra) va criticar que tot s'hagi aprovat i signat sense convocar el Consell d'Esports, i considera «precipitat» que demà mateix ja se signi el contracte amb l'esportista. «Les coses no es fan així», va afirmar.
Des del govern es va contestar la negativa de l'oposició. Celestino Lillo (PP) va afirmar que «Blanes necessita una persona de referència», i que l'oposició «va anar» a la reunió del Patronat «a boicotejar el tema».
Meca ja va participar el mes d'agost en la 59a edició de la Travessia Popular de Blanes, en uns moments en què ja s'estava negociant el seu contracte. El fitxatge de Meca també coincidirà amb l'entrada en funcionament de part de la nova ciutat esportiva, prevista, en principi, per a l'any que ve.
EL CAS «RONALDINHO»
El fitxatge de Meca recorda molt el patrocini de Lloret Turisme al web del jugador del Barça Ronaldinho. En aquesta operació s'hi han destinat vora 400.000 euros en dos anys, a canvi que el jugador visités la població un cop a l'any i contestés els milions de correus que rep anualment amb el logotip de Lloret. El mes de maig s'acaba aquest contracte.