| |||||
|
dimarts, 24 de juliol de 2007 > L'Agència Catalana del Consum recomana als afectats per l'apagada que facin la reclamació a Fecsa
A.B. AGÈNCIES. Barcelona L'Agència Catalana del Consum (ACC) ha recomanat als afectats per l'apagada d'ahir a Barcelona que facin la reclamació a la companyia subministradora d'electricitat, Fecsa-Endesa, pels danys que ha provocat als seus abonats. Independentment de qui acabi sent, segons els possibles processos judicials, el responsable d'aquesta avaria, l'agència aconsella reclamar a la companyia elèctrica. Ho poden fer demanant el full de reclamació a la companyia o a través d'un full tipus que es poden descarregar de la mateixa pàgina web de l'agència. En la seva demanda, els usuaris han d'especificar «quina és la compensació que demanen i com l'acrediten», i en els casos en què s'hagin produït pèrdues d'aliments els justificants han de ser «les factures de compra». Ahir l'ACC encara no havia rebut una allau de reclamacions, ja que en aquests casos, el mateix dia que hi ha l'avaria els usuaris estan pendents sobretot que es restableixi el subministrament. En una línia similar es va manifestar ahir l'Associació General de Consumidors (Asgeco Confederación), que va recordar el dret que tenen els afectats a ser indemnitzats pels danys i perjudicis que puguin demostrar que els ha causat l'avaria. Així, poden reclamar pels danys en els electrodomèstics o els productes alimentaris. A més, l'entitat de consumidors va aprofitar per subratllar la necessitat que les companyies subministradores posin fi a «la fragilitat existent en la xarxa elèctrica». |
NOTÍCIES RELACIONADES |
|