Una vegada entrin en funcionament la terminal d'autobusos nova i el pàrquing subterrani, es tancarà l'actual que és provisional i que està sobre uns terrenys que l'Ajuntament va llogar mentre es fessin les obres. De fet, però, la terminal es va traslladar abans que comencés tot el procés. Primer es va enderrocar la part interior de l'estació d'autobusos, el març del 2005, i més tard, el juliol del mateix any, es va enderrocar l'edifici per començar a fer el nou. Tot plegat va suposar un projecte de 1.600 folis i 1.300 fotos dels pisos del voltant perquè l'obra va coincidir amb la crisi del Carmel i, com que era un treball complicat, l'administració es va voler curar amb salut. Al marge d'això, les obres van obligar a tallar durant setmanes part de la circulació a la part de davant de l'edifici que coincideix amb la carretera que uneix Tossa i Blanes.
Una de les novetats de la nova terminal és que la coberta del sostre estarà enjardinada. Es tracta de la primera terminal que té aquest tractament. Serà un sostre amb plantes mediterrànies que necessiten poca aigua i poc manteniment. La idea és que la vista dels pisos i l'hotel que envolten la terminal siguin millors.