dissabte, 23 de juny de 2007 > Els usuaris es tornen a queixar de manca d'informació
A l'estació de Sants, per on passen totes les línies de Rodalies i des d'on surten molts dels trens de mig i llarg recorregut, la queixa generalitzada entre els usuaris era la manca d'informació. No sabien quan ni d'on sortia el seu proper tren. No sabien tampoc on havien d'anar a buscar els autobusos que feien el recorregut de les línies C2 i C10 afectades per l'accident. Només de tant en tant el servei de megafonia informava els usuaris que hi havia un servei substitutori d'autobús que suplia les línies inutilitzades que sortia des de la plaça Joan Peiró. S'escoltava aquesta informació, a vegades de forma inintel·ligible pel soroll que hi havia a l'estació, en català i castellà, idiomes incomprensibles per a la majoria de turistes que volien agafar el tren cap a l'aeroport. Tot i l'evidència, els responsables de Renfe no es cansaven de repetir que l'usuari estava informat per la ràdio, per internet, pel servei de megafonia de dins dels vagons només en tenen un 50% dels combois, pels bàners que apareixien a les màquines d'autovenda només deien que hi havia hagut una incidència i pel personal d'informació que no sempre sap el que passa.
|