L'anomenat Sensuality Body Nectar Woman és un producte que té per objectiu «millorar l'energia femenina i optimitzar al màxim les relacions sexuals», segons destaquen els responsables de l'empresa. «És únic en les seves característiques en el mercat i una gran innovació», assegura el director gerent d'Alquimia, Idili Lizcano. Avui es posa a la venda, a un preu de 190 euros i amb la previsió que es converteixi en un dels productes estel·lars de la marca. Aquest producte, 100% natural i adreçat exclusivament a la dona pel que fa a l'ús, ha creat molta expectació. «Podem assegurar que els resultats són extraordinaris. Es pot aplicar cada dia com a tractament per transformar l'energia i també és afrodisíac. Tot i que el preu pot semblar una mica elevat, una ampolla pot durar molt de temps», va indicar el director gerent.
EL MERCAT D'ALQUIMIA
Els productes d'Alquimia es poden trobar en centres de bellesa, balnearis, hotels i botigues especialitzades i pròpies. El nou oli es distribuirà a les botigues d'Alquimia, centres d'estètica, termals i en algunes cadenes de perfumeria. Alquimia té actualment una botiga a Girona, una a Salt, dues a Barcelona, una a Madrid i dues a Hong Kong. Aquesta empresa exporta el 40% de la producció a països d'arreu del món i el mercat de Hong Kong s'està convertint en un dels més importants. Entre els països als quals arriben els seus productes, hi ha el Brasil, els Emirats Àrabs, Malàisia, Corea, Singapur i el Japó. El director gerent de l'empresa va explicar ahir que aquest mes ha sortit la primera comanda cap a Turquia i també s'estan introduint els productes a Irlanda. «Un dels reptes que ara tenim és introduir-nos als Estats Units», va informar Lizcano.
Les vendes de la companyia tenen un creixement del voltant del 20% anual i una facturació d'uns 6 milions d'euros. Un dels projectes que hi ha ara, pel que fa a novetats, és el d'una emulsió per rejovenir, 100% natural, que actualment està en nivell d'experimentació.