| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimecres, 27 de novembre de 2024


dilluns, 21 de maig de 2007
>

I després de YouTube: Second Life



la campanya a internet

MARIA ALTIMIRA.
La campanya electoral no s'acaba a YouTube sinó a Second Life. Aquests darrers dies ens hem atipat de veure vídeos de programes electorals, altres de burla i desprestigi sobre els candidats que es presenten a les properes eleccions, dibuixos al més pur estil de South Park i, fins i tot, la poma de Trias fent bondats al YouTube, una pàgina on fa només uns mesos estaven penjades les imatges de la mort a la forcade Saddam. Tot i així, la cibercampanya ha trobat altres espais per diversificar els canals amb què els líders de les agrupacions polítiques arriben als seus electors. Second Life, un univers virtual on els usuaris interactuen a temps real en un espai modelat al seu gust, n'és el millor exemple. Ciutadans es va convertir en el primer partit català a obrir una seu en aquesta plataforma digital on la candidata a l'alcaldia de Barcelona, Esperanza García, i el president del partit, Albert Rivera, ja tenen un personatge virtual. Cal recordar, però, que el tret de sortida el va donar el coordinador general d'Esquerra Unida, Gaspar Llamazares, que fa uns dies va celebrar un acte electoral.

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.