| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimecres, 27 de novembre de 2024


dimarts, 10 d'abril de 2007
>

El viacrucis dels vols regulars




Aconseguir vols regulars i trencar amb la dependència dels vols xàrter ha sigut un dels objectius principals de l'aeroport gironí. El vol Girona-Madrid és un cas paradigmàtic de les dificultats amb què s'ha trobat per consolidar-se entre el públic. Poc després de la inauguració es va establir aquesta ruta, que va ser un èxit a l'inici però que va haver de ser retirat el 1980 a causa de la poca ocupació. Aviaco, entre el 1982 i el 1984, Air Nostrum entre el 1999 i el 2001, i Air Catalunya i Intermed el 2002 també van fracassar. Des del gener, Spanair ha reprès el servei amb èxit. Altres rutes, com ara Londres-Girona-Palma (1982) Girona-Florència (Avianova, 1989) i Girona-París (EAS, 1990) no van superar els pocs mesos de vida. Abans d'aquest estiu, i sobretot a càrrec de Ryanair, hi haurà 45 rutes regulars des de Girona.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>L'aeroport de Girona fa 40 anys

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.