El plànol de la xarxa ferroviària integrada que inclou la durada de qualsevol trajecte, fins i tot, el temps dels transbordaments, «és fruit d'un treball en equip», expliquen dos dels seus impulsors, l'Albert Obiols i en Xavier Lujan. «Molts dels membres de l'associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP) han ajudat a comptar el temps d'un recorregut.» Un mateix trajecte s'ha cronometrat més d'una vegada «a ritme tranquil, començant a comptar des de la meitat de l'andana de qualsevol estació». En alguns casos ha estat necessari fer la mitjana. Per exemple, «si vols agafar la línia 4 a l'estació de Maragall és diferent si vas en direcció la Pau o Trinitat Nova». En la primera opció «només» et trobes un passadís, en canvi, cap a l'altre sentit hi ha unes escales que allarguen el desplaçament.
Els temps que apareixen en aquest plànol estan en revisió constant i ja han detectat algunes xifres que hauran de canviar en la pròxima edició. Per exemple, des que ha entrat en funcionament l'intercanviador de la Sagrera i es pot anar de la línia 1 a la 5 de metro fent servir el pas subterrani nou «el temps per fer aquest transbordament ha disminuït uns dos minuts», expliquen fonts de la PTP.