| |||||
|
dilluns, 26 de març de 2007 > «Tot és qüestió d'adaptar-se»
El comerç d'impuls, i no l'orientat exclusivament a les necessitats de viatgers (bars, restaurants o benzineres) pot ser un dels més beneficiats per la conversió de la nacional en via urbana. Això, com a mínim, és el que assegura el regidor d'Urbanisme de Torredembarra, Ramon Ripoll. «En transformar la via en avinguda, hi crees un itinerari de passeig per a les famílies, i, per tant, un lloc ideal perquè s'estableixen comerços que venguin productes no de primera necessitat, sinó d'impuls», assenyala. «Aquí sempre ens hem especialitzat en transportistes, i ja fem els menús pensant en aquest tipus de públic», explica Gil, qui assegura que el gruix dels seus comensals habituals són camioners i treballadors del sector de la construcció. Tot i que el restaurador confia que durant un temps aquest tipus de vehicles poden continuar sent habituals pel centre de Miami Platja, «el més lògic i previsible és que s'acabi prohibint el pas per tal de millorar la qualitat de vida del nucli», afegeix. |
NOTÍCIES RELACIONADES |
>La Via Augusta es vesteix d'avinguda >efectes al comerç >«Tan sols ve qui ens coneix» |
|