El Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat ha adjudicat la redacció del projecte constructiu del desdoblament del tram entre Corçà i Medinyà (Sant Julià de Ramis), per un import d'1,4 milions d'euros. Les obres d'aquest desdoblament afecten un tram de 13,8 quilòmetres i suposaran una inversió de 96,4 milions. La nova autovia estarà formada per dues calçades, una per sentit de la marxa, amb dos carrils de 3,5 metres cadascuna.
La C-66 desdoblada passarà pels termes municipals de Corçà, Rupià, la Pera, Flaçà, Sant Joan de Mollet, Sant Martí Vell, Juià, Celrà, Bordils i Sant Julià de Ramis. El projecte distingeix dos trams: un entre Corçà i Flaçà, de 5,5 quilòmetres, en què s'aprofita la carretera actual a excepció del pas per la Pera, on es desvia per evitar l'afectació a una gasolinera. En l'altra, entre Flaçà i Medinyà, de 8,3 quilòmetres, es proposa el mateix corredor de pas, incloent-hi una variant a Bordils. L'opció escollida deixa el corredor actual de la C-66 i es desplaça cap al nord per travessar el riu Ter a prop de Medinyà i enllaçar amb la futura autovia A-2. El projecte inclou la construcció d'un pont de 800 metres de longitud sobre la llera del Ter, i l'enllaç amb l'A-2 un viaducte de 185 metres sobre l'autovia i l'AP-7.
L'ANELLA DE LES GAVARRES
D'altra banda, la Generalitat executa les obres del desdoblament del tram entre Palamós i Palafrugell (C-31) amb un pressupost de 45,9 milions. També executa el desdoblament del tram entre Vidreres i Llagostera (C-35), brancal de l'anella de les Gavarres dins de la concessió de l'autovia Maçanet de la Selva i Platja d'Aro, amb una inversió de 63 milions.