| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | diumenge, 13 de juliol de 2025


dimarts, 17 d'octubre de 2006
>

Esquerra vol posar en marxa el centre per a la violència de gènere



Ò.M.. Reus

Esquerra va adquirir ahir el compromís d'obrir a Tarragona un centre d'intervenció especialitzada per a víctimes de la violència de gènere, desenvolupant el conveni signat entre el consell del Tarragonès i el Departament de Benestar i Família quan aquest estava en mans dels republicans. El nou equipament se situaria al carrer de Santa Tecla de la capital del Camp.

A la llei de serveis socials que va quedar pendent en la legislatura que s'esgota, ERC afegeix doncs la dels drets de la dona per l'eradicació de la violència masclista, com a prioritat per al proper mandat. El cap de llista, Ernest Benach, fins i tot es va comprometre que sigui la primera llei que es proposi al futur Parlament, ja que, segons l'actual president de la cambra catalana, ja existeix el consens suficients per tirar-la endavant.

Els republicans també fan referència a «la necessitat que tota la política del govern sigui transversal en matèria de gènere», per posar fi a qualsevol tipus de discriminació i prejudici social en tots els àmbits.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Mas i Montilla topen al cinturó metropolità

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.
L'Agència de la Qualitat d'Internet