Algunes estacions de Renfe a Barcelona també es van beneficiar de l'impuls dels Jocs Olímpics. Entre els anys 1991 i 1992, el Ministeri de Foment va portar a terme la remodelació integral de Plaça Catalunya i va reformar les estacions de França i Passeig de Gràcia. La neteja de cara de les estacions de Renfe, que implica també la supressió de barreres arquitectòniques, es va aturar aquí i no va afectar estacions més petites de Rodalies com ara El Clot-Aragó, Arc de Triomf, Sant Andreu Comtal i Sant Andreu Arenal, que continuen amb importants problemes d'accessibilitat. Ara, quan Estat i Generalitat comencen a parlar del traspàs de competències que preveu l'Estatut, el procés de remodelació s'ha tornat a posar en marxa. A banda de l'estació de Sants, on les obres de reforma van començar a finals de l'any passat, està prevista també la reforma d'Arc de Triomf, Sant Andreu Comtal (també lligada a les obres del TAV), Passeig de Gràcia i El Clot-Aragó.
SANTS
Amb una mitjana de 113.772 passatgers diaris, aquesta estació, construïda l'any 1972, està gestionada directament per Adif. Amb un pressupost de 220 milions d'euros, les actuals obres de remodelació, que no estaran acabades quan arribi el TAV el 2007, van començar a finals de l'any passat i suposen un gran canvi estructural amb l'ampliació del vestíbul fins a 35.100 metres quadrats i noves vies.
ARC DE TRIOMF
L'intercanviador d'Arc de Triomf, on conflueixen la L1 del metro amb la Renfe i per on passen una mitjana de 32.416 passatgers diaris, estrenarà dos vestíbuls nous a mitjan 2009. Les obres, que està previst que puguin començar a final d'aquest any, tenen un cost de 41,2 milions. Tot i que la gestió encara depèn de Renfe, la remodelació la durà a terme l'empresa pública de la Generalitat GISA. A banda dels nous vestíbuls, la reforma inclou també la instal·lació de cinc ascensors.
SANT ANDREU COMTAL
El projecte de remodelació està inclòs en el tram del TAV Sagrera-Trinitat. Més que una reforma es tracta de desplaçar i fer subterrània l'estació, un projecte que disposa d'un pressupost de quatre milions d'euros. La mitjana d'usuaris diaris és de 9.381 persones.
PASSEIG DE GRÀCIA
L'actual estació, on passen una mitjana diària de 38.662 passatgers, és de l'any 1961 i l'última reforma es va fer l'any 1991. Ara el Ministeri de Foment, a través d'Adif, projecta una reforma integral amb la renovació de vestíbuls, la instal·lació d'ascensors i la modificació dels sistemes d'emergència. El pressupost inicial és de tres milions d'euros, però encara s'està redactant el projecte executiu.
EL CLOT-ARAGÓ
Actualment Renfe està redactant un projecte de millora d'aquesta estació per on passen diàriament 29.557 persones.
Ni Renfe ni Adif no tenen cap projecte imminent de remodelació per a la resta d'estacions de Barcelona.