«Funciona de meravella!», exclamava un senyor assegut en el tren que el portava directe a l'aeroport. Seguia nomenant elogis: «Va puntual, és net i s'hi està fresquet.» També recordava què va haver de fer tres dies enrere per anar des de l'aeroport fins a Barcelona: «Va ser molt pesat, vaig parar a l'estació del Prat i allà vaig agafar un dels trens llançadora fins a Barcelona, el viatge es va allargar més d'una hora!» Una noia que seia al seu costat no n'estava tan satisfeta. Ella és una treballadora de l'aeroport, i explicava que, amb aquests horaris, «si entres a les set del matí has d'agafar el tren que arriba un quart d'hora abans, i si tens torn de nit i surts a les dotze només pots tornar amb autobús». Per això demanava que «allarguin els horaris i incrementin la freqüència de pas cada vint minuts». Algunes persones que van estrenar el servei no sabien que era directe. Per això, quan el tren va arribar al Prat hi va haver desconcert entre els viatgers, que no sabien si baixar o no. Per megafonia van recordar que el tren arribava a Barcelona.
Els combois de la línia 10, que ahir Renfe va posar en funcionament, surten de l'estació de França i paren al passeig de Gràcia, Sants, Bellvitge i el Prat de Llobregat, fins a l'aeroport. La freqüència de pas és de 30 minuts. El primer tren surt a les 5.12 h de l'estació de França i a les 6 h de l'aeroport. L'últim de Barcelona, a tres quarts d'onze, i una hora més tard surt l'últim de l'aeroport. El desembre de l'any passat va deixar de funcionar l'antiga connexió Barcelona-aeroport per les obres del tren de gran velocitat a l'estació de Sants. Però Renfe ha recuperat aquesta línia un cop acabades les obres de millora en la via que va de Can Tunis a Sants.