Amb lemes com Volem l'estació ja i Renfe, no més enganys, els veïns d'aquests barris de l'est de Terrassa van voler fer evident el seu descontentament amb els reiterats ajornaments per fer l'estació de Renfe en aquest punt de la ciutat. Tot i que inicialment volien tallar la via de la línia 4 de rodalies, al final la protesta va transcorre pels carrers pròxims als terrenys on s'ha de construir l'estació. Tot i els retards, Renfe ha mostrat ara la voluntat d'iniciar els treballs pressupostats en 3,8 milions abans d'acabar l'any, i els veïns li reclamen que estigui acabada el desembre de l'any que ve.
La primera data que Renfe va donar als veïns de la Grípia de Terrassa va ser que l'estació seria una realitat el 2001, però el projecte no es va redactar fins al 2002. I no va ser fins al juliol del 2004 que la companyia ferroviària va fer un concurs per adjudicar les obres, però el pas del temps des de la primera data va deixar el projecte obsolet i no s'hi va presentar cap empresa. El novembre del 2005, veïns, Ajuntament i Adif l'empresa gestora de les infraestructures ferroviàries de Renfe van pactar un nou calendari que preveia que les obres començarien la primavera d'aquest any. El compromís es va incomplir una vegada més i a la primavera Renfe va dir que els treballs començarien l'agost vinent. Però ara fa quinze dies, el responsable de Renfe a Catalunya, Joan Manau, va al·legar problemes burocràtics entre Renfe i Adif i va dir que el concurs per adjudicar les obres s'allargava fins al 26 de juliol vinent. Els veïns no volen més retards.