| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dissabte, 23 de novembre de 2024


divendres, 19 de maig de 2006
>

Una millora cap a dins i cap a fora



GUSTAU MORENO. Tortosa
Els tràmits que els veïns podran realitzar a través de les oficines descentralitzades del SAC són la majoria dels que poden fer-se a la planta baixa de l’ajuntament tortosí, com el registre general d’entrada, la sol·licitud i l’obtenció d’un volant d’empadronament, o demanar informació sobre altres tràmits administratius més complexos. El responsable de l’oficina del SAC a Campredó serà Jaume Roca, però al marge del servei presencial també hi haurà atenció telefònica i la disponibilitat de la quarantena de tràmits que es poden consultar a través del web municipal (www.tortosa.info). De fet, Roca va ser el primer de valorar molt positivament la descentralització del SAC, ja que fins ara tardava 24 hores a tramitar un volant de padró, i treballava amb dossiers voluminosos en què hi havia totes les altes i baixes de la pedania de Campredó, que havien de renovar-se cada sis mesos. «Millorarem l’atenció al públic, però també s’ha millorat el sistema informàtic i les nostres rutines de treball», va destacar Roca.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Tortosa desplega el seu servei d’atenció al ciutadà a l’oficina de la pedania de Campredó

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.