Casa Tarradellas inverteix 25 milions en una nova planta per a pizzes a Gurb (Barcelona)

  • El nou centre productiu de 9.000 metres quadrats crearà 50 llocs de treball

VilaWeb
Redacció
13.01.2017 - 12:28

El nou centre productiu de 9.000 metres quadrats crearà 50 llocs de treball

BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)

Casa Tarradellas invertirà 25 milions d’euros en la construcció d’una nova planta per elaborar pizzes i productes de base de pa a Gurb (Barcelona), un projecte que crearà 50 llocs de treball en la primera fase i que se sumaran als 1.900 treballadors que té la companyia, segons ha informat aquest divendres el grup familiar d’alimentació.

El nou centre productiu destina 9.000 metres quadrats a l’elaboració de pizzes fresques, que compleixen el seu 20è aniversari des del seu llançament el 1997 a Espanya, i incorporarà noves línies polivalents i nous sistemes de dosificació de ‘toppings’ i ingredients per a cada producte que permetran crear noves varietats de pizzes, publica aquest divendres ‘Expansión’.

Aquesta planta se suma a les quatre factories de Casa Tarradellas, especialitzades en productes amb base de pa, com pizzes, masses, entrepans i pizzes sense gluten.

La introducció de la pizza fresca al mercat espanyol va revolucionar el sector, ja que fins al 1997 només existien pizzes congelades, i va suposar que Casa Tarradellas s’erigís com a primer productor de pizzes del país, lloc en el qual s’ha mantingut.

LA FARINERA DUPLICA CAPACIDAD

El nou centre arriba després d’ampliar el molí de Casa Tarradellas, que es troba en fase d’ampliació des d’abril del 2016 i que a final d’aquest mes de gener assumirà una capacitat de producció de 70.000 tones anuals de farina, el doble que abans.

Casa Tarradellas ha invertit 10 milions d’euros en aquest projecte, construït el 2010 i que té un centre d’investigació per a l’estudi de les farines que millor s’adapten a cada varietat de pizza i treballant amb pagesos i cooperatives de la zona.

La companyia, fundada per Josep Tarradellas Arcarons, ha fet aquest 2016 el seu quarantè aniversari i, en 2015, va obtenir una facturació de 859 milions d’euros, sent una de les vint marques amb major penetració a les llars espanyols, segons l’informe ‘Brand Footprint’ de Kantar Worldpanel.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor