06.10.2014 - 19:30
La campanya ‘Ara és l’hora’ promoguda per l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultual estrena una nova iniciativa publicitària als accessos viaris de la ciutat de Barcelona. Es tracta de vuit pantalles de leds que projectaran el post-it propi de la campanya on es podran llegir missatges personalitzats pels usuaris del web. Els missatges s’encapçalen pel ‘Vull’ i es completen amb continguts individualitzats sobre democràcia, mobilitat o cultura. La plana web d”Ara és l’hora’, a més, segueix incorporant nous perfils que expliquen com imaginen els catalans un país nou. A partir d’avui s’hi ha afegit el dramaturg Jordi Galceran, la cuinera Ada Parellada i el músic Quimi Portet.
La nova campanya servirà per publicitar els propòsits per a un país nou a través de vuit pantalles de leds que es col·locaran a les entrades de la ciutat de Barcelona. Les pantalles contindran el post-it groc característic de tota la campanya d”Ara és l’hora’ i projectaran missatges personalitzats que escriurà la societat sobre democràcia, mobilitat o cultura. Per aquest motiu els continguts que es podran visualitzar els podran escriure els usuaris del portal web de la campanya, que s’encapçalaran pel ‘Vull’ i acabaran amb l’etiqueta #SíoSí. Just al mig cada usuari podrà crear el seu contingut propi.
El portal compta amb testimonis anònims i també amb personatges públics. Així doncs, paral·lelament a la iniciativa publicitària de les pantalles de leds, el web d”Ara és l’hora’ continua incloent nous personatges públics que expliquen com s’imaginen el nou país. Des de dijous passat l’esportista Kilian Jornet forma part de la campanya amb el missatge: ‘vull un país on els ciutadans puguin escollir el model’. Avui s’hi han afegit el músic Quimi Portet, la cuinera Ada Parellada i el dramaturg Jordi Galceran.