El Punt Avui TV estrena avui la programació especial sobre l’ANC

  • A partir de mitjan setmana, la nova cadena emetrà els trams de la Via Catalana recollits en la gigafoto

VilaWeb

Redacció

30.03.2014 - 11:17

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

El Punt Avui Televisió comença avui una programació especial dedicada a l’Assemblea Nacional Catalana. Tot i que la nova cadena no començarà la programació regular finsfins el 22 d’abril, des d’avui i durant vint-i-dos dies emetrà programes dedicats a repassar les activitats de l’entitat independentista. Tal com informa el diari, avui a dos quarts de deu de la nit s’emetrà l’espai ‘Fem Via!’, que durarà dues hores i acabarà amb la projecció del film sobre la Via Catalana. 

El conductor del programa, Igor Llongueras, parlarà amb Ferran Civit i Ignasi Termes, coordinadors nacionals de la Via Catalana de l’última Diada Nacional, que n’explicaran els detalls organitzatius. També moderarà una tertúlia amb tres personatges que van participar a la cadena: Jaume Cabré, Vicent Partal i Matthew Tree, i conversarà amb Galdric Penyarroja, coordinador de la gigafoto, que es presentarà dimarts vinent. També hi participarà la presidenta de l’entitat, Carme Forcadell, que comentarà la situació actual de l’ANC i els objectius de l’associació amb vista a la consulta que el govern català ha anunciat pel 9 de novembre.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem