VilaWeb Ontinyent emetrà en directe la Festa per l’Educació del 29 de març

  • Una marxa i actuacions musicals reivindicaran l'escola pública en valencià · En els parlaments hi participarà Vicent Partal

VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb

Redacció

20.03.2014 - 00:02

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

La Festa per l’Educació va completant el programa d’activitats amb què dissabte 29 de març es reivindicarà a Ontinyent l’escola pública de qualitat i en valencià. Una marxa per dins la ciutat encetarà el programa, que es completarà amb tallers, actuacions musicals i intervencions en defensa del sistema escolar públic, entre les quals hi haurà la del director de VilaWeb, Vicent Partal.

Organitzada per la Plataforma Prou i l’Ajuntament d’Ontinyent, la Festa per l’Educació començarà amb una marxa a les 17.00 des de la plaça e la Concepció que anirà fins a la sala Gomis (antiga multiusos) on es desenvoluparan els tallers, els parlaments i les actuacions musicals.

Per a la marxa, la Plataforma Prou ha dissenyat uns banderins que poden descarregar-se des d’aquesta pàgina perquè els xiquets la pinten de verd i la porten aquella vesprada. A més, ha fet també unes samarretes de color verd amb el lema ‘L’educació pública no es toca’ que poden encomanar-se al correu de la plataforma plataformaprou@gmail.com.

El llistat de grups i solistes que actuaran a partir de les 18.00 el formen Paco Muñoz, Atzukak, Andreu Valor, Francesc Anyó, Toni de l’Hostal, el Tio Fredo, Hugo Mas, Saba Nova, Zero Coma, Mai Mai, Assekes, La Marabunta, Kaoba, Juan Carlos Colomer, el Club Solitary i Tashkenti, sense que es descarte alguna novetat d’última hora.

A la festa reivindicativa s’hi ha afegit la plataforma MildeNou que aplega els treballadors afectats per l’ERO de RTVV. Membres d’aquesta entitat col·laboraran en la presentació i conducció de les activitats, i donaran a conéixer també les seues reivindicacions per a recordar la necessitat del País Valencià de tindre uns mitjans de comunicació públics, de qualitat i en valencià.

La periodista de Ràdio Nou Reis Juan i l’ontinyentí David Mollà conduiran i presentaran les actuacions, i donaran pas a les intervencions previstes en l’acte que aniran a càrrec de la Plataforma Prou, de la inspectora d’educació Tudi Torró, d’un representant de la plataforma MildeNou, i de Vicent Partal, director de Vilaweb.

Emissió en directe

Per a aquells qui no puguen acudir a la festa reivindicativa, per a la qual s’ha creat l’etiqueta de Twitter #festaperleducacio, VilaWeb Ontinyent emetrà en directe el concert, en col·laboració amb TVDigital Ontinyent i Mildenou.

Més festa

A la nit, a les 23.00, l’escenari servirà per al concert de presentació del nou disc dels ontinyentins Auxili ‘Dolç atac’, acompanyats per Tahskenti, Kaoba, Atzukak, La Trocamba i més grups.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

dldtdcdjdvdsdg
301234567891011121314151617181920212223242526272829303112345678910
dldtdcdjdvdsdg
301234567891011121314151617181920212223242526272829303112345678910