Els estudiants tornen a prendre els carrers de Londres

  • Protesten per l'increment de les taxes de matriculació i denuncien la privatització de les universitats

VilaWeb
09.11.2011 - 16:43

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Els estudiants anglesos tornen a marxar pels carrers de Londres per protestar per l’increment de les taxes de matriculació i per les ‘reformes privatitzadores’ del sistema educatiu. Milers d’estudiants, convocats per la Campanya Nacional contra les Taxes i les Retallades, es dirigeixen al barri financer i de negocis, la ‘City’, de Londres i han intentat plantar tendes a la plaça Trafalgar, però la policia ho ha evitat i les ha desmuntades immediatament.

Les anteriors marxes d’estudiants a Londres han acabat amb incidents i la policia ha desplegat avui quatre mil agents.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem