L’oposició alerta que amb la dimissió de Camps no s’acaba la corrupció

  • Compromís avisa que encara hi ha casos per resoldre com ara el 'cas Fabra' i al 'cas Brugal' · Alarte (PSPV) ataca Rajoy pel silenci 'vergonyós'

VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
21.07.2011 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’oposició va reaccionar de seguida a l’anunci de la dimissió de Camps. Mònica Oltra, portaveu de Compromís, va voler deixar clar que amb la dimissió de Camps no s’acaben els problemes de corrupció del PP valencià. Per la seva banda, el primer secretari del PSPV, Jorge Alarte, va titllar d’esperpèntic el que va passar ahir i va aprofitar l’ocasió per atacar el silenci de Mariano Rajoy.

Mònica Oltra va dir que ‘del nord al sud del País Valencià hi ha problemes de corrupció’ i va fer referència al cas Fabra i al cas Brugal, passant per la visita del Papa a València. Oltra va dir que el discurs de dimissió de Camps ha estat ‘prepotent i delirant amb insults als tribunals’. Oltra va afegir: ‘per fi Camps ha dimitit, però ha perdut l’oportunitat d’anar-se’n amb dignitat, assumint la seua responsabilitat i demanant perdó amb humilitat al poble valencià’.

Jorge Alarte va dir que ‘l’esperpent més gran és el del senyor Rajoy, que amb el silenci d’aquests dies ha ofert un autèntic espectacle vergonyós per a la democràcia’. A més, Alarte es va oferir per ajudar en allò que calgui perquè al País Valencià ‘tenim molts problemes per resoldre mentre no hi ha govern’.

La coordinadora d’Esquerra Unida del País Valencià (EUPV), Marga Sanz, va celebrar la dimissió de Camps, ‘el pitjor president dels valencians’, però va criticar que ‘lamentablement, arriba tard i mal’. Per a Sanz, ‘hauria d’haver-se produït en el mateix moment en què es conegué la implicació del senyor Camps a la trama Gürtel’. ‘Camps se’n va deixant una imatge lamentable, havent mentit als valencians i valencianes, havent anat a unes eleccions amb una gran mentida a les seues esquenes que hui ja no ha pogut suportar més’, va manifestar Sanz.

Per la seva banda, el president d’ERPV, Agustí Cerdà, va dir que ‘la insensatesa va ser que el PP presentara un candidat tocat de mort a les eleccions, el senyor Camps mai havia d’haver-se presentat candidat a la presidència de la Generalitat amb causes judicials pendents’. Segons Cerdà, ‘el PP ha lesionat la imatge dels valencians i ha deixat en evidència i en ridícul les nostres institucions i el nostre govern perquè, el que potser és el més greu, el president va mentir, va enganyar els ciutadans i va actuar de manera deshonesta’.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

dldtdcdjdvdsdg
311234567891011121314151617181920212223242526272829301234567891011
dldtdcdjdvdsdg
311234567891011121314151617181920212223242526272829301234567891011