29.01.2008 - 06:00
‘Les tres bessones’ és un dels productes àudiovisuals catalans més vist arreu del món. Ara ja es pot veure a cent quaranta països i ben aviat ampliarà el seu públic: la productora Cromosoma ha venut la sèrie de dibuixos al canal infantil de la cadena de televisió al-Jazira. En aquest vídeo, la creadora de ‘Les tres bessones’, Roser Capdevila, i representants de Cromosoma expliquen quins són els factors de l’èxit de la sèrie.Cromosoma ha treballat conjuntament amb al-Jazira per a fer compatibles les trames de la sèrie amb els estandards culturals i socials del món àrab. Per això, i com que s’ha volgut preservar la integritat de l’obra, només s’han venut cinquanta episodis, la meitat dels que hi ha fets fins ara.
A més de ‘Les tres Bessones’, l’acord amb al-Jazira també inclou la venda de les sèries ‘Juanito Jones’, ‘Miniman’, ‘Les Tres Bessones Bebès’ i ‘Tom’.